''Czy uważacie, że można połączyć style, które się diametralnie różnią??''
Chcę po prostu wiedzieć kto ma jakie poglądy na ten temat ;) Jako przyszły dziennikarz jestem ciekawy tych opinii:):)
@EDIT BY MODERATOR.
Człowieku, jeśli już piszesz bloga to zachowaj w nim może zasadę ortografii, gramatyki i interpunkcji? W co drugim wyrazie był błąd-poprawiłem, nie było przecinków-dodałem, za długi temat-zmieniłem. I ty masz być PRZYSZŁYM DZIENNIKARZEM?
Blog został dodany tylko ze względu na to, że temat ciekawy.
Rock/Metal

znam gościa co chodzi w koszulce korna i w dresach xD
13 Mei 2009

jeśli ktoś uważa sie i podłacza pod jakas subkultura top jak ma ja mieszać? tak jak by dresiarz zaczerpna cos z punka?
2 Juli 2008

Do pani poniżej: No własnie jesli ktos to robi dobrze to spoko...ale tylko nie te Emosy.. : / Ach kokardeczka i czaszeczki..:P:P
29 Juni 2008

Jesli sie umie to czemu nie? i z umiarem bo może powstać coś takiego jak emo :/ :/ :/
27 Juni 2008

Zależy co z czym... : / pozdro :):) m/
26 Juni 2008

Nie mam zdania... Z jednej strony tak, a z drugiej nie.
26 Juni 2008

hmmm? moim zdaniem zły pomysł...
25 Juni 2008

jak widać można, skoro powstało EMO ;/
25 Juni 2008

można łączyć...ale nie wszytsko z wszytskim... np. chodzi mi tutaj o Metal z Punkiem jak An Cafe...

25 Juni 2008

Nie podoba mi się łączenie metalu z rapem ;| (hip-hop to subkultura a nie muzyka)
25 Juni 2008

można łączyć...ale nie wszytsko z wszytskim...
25 Juni 2008

według mnie, jest to bardzo zły pomysł... Dla przykładu, jesttem gothem. I co... połączenie kultur... i mam słuchać POPU?????????? zły pomysł...
25 Juni 2008

hh z metalem np, ciekawe polaczenie ^^
25 Juni 2008

Ostatnio na koncercie słyszałem hip hop śpiewany growlem dobra perkusja ogień gitarowy no i całkiem fajnie wyszło :)
25 Juni 2008

można łączyć,, ale na pewnio nie tak: EMO PUNK = ??? Wiocha ;d
25 Juni 2008

Co do poprzedniego bloga ja też uważam, że źle się dzieje
25 Juni 2008

a ja nie wiem za czym jestem :)
24 Juni 2008

Ja tam nie jestem za łączeniem subkultur. Jak już należeć, to do jednej. Koniec.
24 Juni 2008

ja nie mieszam subkultur, nie należę do subkultur. ja jestem sobą.
24 Juni 2008

Łączenie subkultur jest ok, jesli umie się to dobrze z montować. Do moderatora: sam tez nie postawiles wszystkich przeciwnkow i postawiles niepotrzebnie za duzo o jeden '?'. Myślę jednak, ze malo kto zwraca uwagę na poprawność tych tekstów ;P
24 Juni 2008

mod nie ośmieszaj się i wsadź sobie interpunkcje w... ;)
24 Juni 2008

jak laczy sie zupelnie inne style to powsaja wtedy zupelnie nowe style ;)
24 Juni 2008

wydaje mi sie że można:)
24 Juni 2008

Kocham Rock... Rock it's my live...
24 Juni 2008

Wydaje mi się, że można ale zależy co i przede wszystkim z umiarem.. ;p
24 Juni 2008

czy można?? można zawsze...bo kto komuś zabroni..xD
24 Juni 2008

Łączenie metalu z gotykiem szczególnie u płci "brzydszej" nie przeszkadzami, ale gdy widze dzieciaka "tru imołłł" grającego pOp gÓwnO to zagryze... =/
23 Juni 2008

Uważam, że to świetna sprawa, bo jeśli mówić szczerze to wszytkie zespoły, które odniosły jakiś sukces to, to własnie popełniły...Ale istnieje też druga strona medalu...BLog27 i chyba nie musze pisać dalej...no cóż...ryzyko zawodowe
23 Juni 2008

mozna polaczyc niektore style. Nic mi w tym nie przeszkadza, oby tylko nie przesadzic.
23 Juni 2008

blog 27... hehe, mnie też ta laska drażni... nie rozumeim jej. chce wyglądać jak emo, a gra pop dla nastolatek... ugh...
23 Juni 2008

Niektóre połączenia sa ok np. punk /metal/ rasta ... ale bez przesadyzmu:)) ja uwielbiam łączyć punk i rasta...taka juz jestem:))
23 Juni 2008

Ja na przykład kocham styl punk, ostatnio ska i oi, uwielbiam także Metal i Reggae, tak wiec nie ma o czym mówić - można, (o ile się umie). A ogółem przepasam takze za hippisowskim stylem. Pomieszanie xD
23 Juni 2008

Trzeba być rozsądnym i nie kombinować tak, że wychodzi nie wiadomo co... popatrzcie na Blog 27 etc
23 Juni 2008

....trzeba byś wiernym jednej subkulturze!!! :D Pozdrawiam
23 Juni 2008

No to co, wywalamy wszystkich fanów techno itp?xD Każdy wyraził swoje zdanie-cieszę się bardzo, to był eksperymentalny blog.
23 Juni 2008

Ja próbowałam,może z 2 by się dało,ale ja "mam" ich więcej i nie da rady...Wiem,że to może dziwne,może nienormalne,ale ja lubie i metal i hip-hop i gotyk i rock,pop etc...Wszystko poza techno,dnb i tymi łupankami. I jak to odzwierciedlić w stylu?
23 Juni 2008

no wiadomo że nie połączy się 'stylu' barbie z punkiem bo przecież to by było bez sensu! ale np. TROCHE wymieszać metal z punkiem to to może czasami ciekawie wyglądać :) pozdrawiam
23 Juni 2008

już nie moge sie doczekać kolejnego bloga , bo ostatnio co drugi to dziwniejszy
23 Juni 2008

dla mnie można łączyć style ale nie takie które się bardzo różnią, w ten sposób ludzie się oszukują, nie wiadomo co chcą pokazać lub zaimponować:)
23 Juni 2008

wg mnie każdy kształtuje sam sobie swoją indywidualną subkulturę. nie poddaje się trendom, nie podporządkowuje się. jest taki, jak jemu samemu się podoba. no. i gra ;D
23 Juni 2008

subkultury, łączenie, niełączenie... heh, a może by tak dać spokój "standardom" i czerpać ze wszystkiego i z siebie samego? wybrać elementy adekwatne do własnej osobowości i gustu? czemu jest tak mało indywidualnych pomysłów...
23 Juni 2008

heh... mozna polaczyc wszystko.. tylko potem okarze sie co z tego wyjdzie..xD
23 Juni 2008

Do PurpleShadow... Łączenie Techno i i metalu (lub rocka, alternatywy itp) jest juzna świecie... Industrial... Hm... Ale też jest industrial bez elektroniki... Polecam Treponem Pal... |m/
23 Juni 2008

Łączenie gatunków muzyki- Tak, o ile to będzie ciekawe i kreatywne, Łączenie subkultur-NIEEEEEE! !
23 Juni 2008

wiele kapel przeciez laczy rozne style szczegolnie w metalu jest to widoczne gdzie graja dosc czesto jakies instrumenty klasyczne plus do tego gitary :)
23 Juni 2008

Rock, HH. Przyklad Linkin Park. Klasyczna i metal Przyklad: Therion, Dimmu Borgir, Nightwish. ale techno i metal to juz przesada... ;)
23 Juni 2008

Każdy robi to, co lubi, a oryginalność kształtuje charakter. Rzecz jasna bez przesady, bo przykładowo nie wyobrażam sobie czeskiej rąbanki połączonej z metalem. Jednakże pochodne subkultury dobrze ze sobą współgrają. Róbta co chceta. ;)
23 Juni 2008

uważam że jak najbardziej, nie rozumiem jaka była by przeszkoda naprawdę, ale cóż są ludzie którzy tak uważają a nie umią tego uzasadnić;/
23 Juni 2008

u nas sporo metalowcow trzyma sie ze skinami predzej niz z brudasami
23 Juni 2008

jestem metalem, a moj chlopak slucha rege(czy jak to sie tam pisze) i jest git ;)
23 Juni 2008

coś takiego jest hm...nierealne [?] :P ale próbować zawsze można ;] w końcu ''imbossible is nothing!'' :D
23 Juni 2008

według mnie można;P w końcu każdy ma swój styl xD i każdy na swój sposób jest oryginalny;D
23 Juni 2008

Metal i HH... nieźle. dla mnie to się gryzie. Metal i Techno... jeszcze lepiej. jaki jest sens w umcyumcy?
23 Juni 2008

Wszystko jest możliwe. Znam jednego gościa, który tworzy muzyke dość ciekawej maści. Łączy hh i mocny metal. Ja słucham metalu, rocka, muzyki klasycznej i pewnie jeszcze coś tam się znajdzie.
23 Juni 2008

Można łaczyć style, ja naprzykład słucham metalu, rocka, ale jeszcze słucham trochę hh i muzyki elektronicznej z lat 90-tych (Prodigy, Chamical Brothers). Ubiór tez nie jest metalowy tylko bardziej skate'owy albo hip hopowy.
23 Juni 2008

JA jestem tolerancyjny jak by co kazdy ma swoj gust wyburr ale ten klan to chyba Rock/Metal a nie jakies łonczenia stylow to tego z technem
23 Juni 2008

ehh czy ten klan pod nazwa Rock/Metal I CZY TU SA LUDZIE CO TEGO SłUCHAJA ??
23 Juni 2008

nie rozumiem jak mozna laczyc style. kazdy ma swoj, indywidualny styl i nie powinien go z niczym laczyc, tylko pozostac soba.
23 Juni 2008

Wszystko da się połączyć.. od tego są właśnie experymenty >.> ubioru, nut i wszystkiego innego.. temat bynajmniej głupi.
23 Juni 2008

XxInsolventAngelxX to co sluchasz metalu i techna ? ;/ techno to nawet muzyka nazwac niemozna a stylem mozna nzawac debilstwem
23 Juni 2008

dziwny temat dziwny
23 Juni 2008

debile po calosciach:///
23 Juni 2008

dwa komenty niżej. no tak. techna z rockiem nie da sie porównać.. chociaz można słuchać raz tego raz tego ^^ mimo to ja za technem nie przepadam xD
23 Juni 2008

Zalezy czy chodzi o muzyke czy o ubiór ;] Tak czy siak w obydwoch jestem na tak ;] Da sie polaczyc i to calkiem lanie i przyjemnie :]
23 Juni 2008

JAk kur wa chesz techno z rokiem porownac ;/ wezcie ludzie juz przestancie za duzo myslec bo zaarz kurwa bedziecie sie za kure podawac ;/
23 Juni 2008

Ja na przykład słucham rocka i czsem disco polo :)). I za bardzo nic w tym dziwnego nie widzę :).
23 Juni 2008

Tak połączyć kiedyś muzyke reggae z rockiem... to by było zarąbiste... ja rozumiem techno i rock no odpadają bo innego wyjścia nie ma ale hh i rock to według mnie super sprawa :)))
23 Juni 2008

Zgadzam się z ParisMonAmour dokładnie, style mozna ciekawie połączyć ;p
23 Juni 2008

uważam, że da się połączyć dwa różne style muzyczne. Przykładem tego może być np. opera (muzyka klasyczna) ostre gitarowe riffy = metal symfoniczny (znany jako gothic metal). Przykład? Nightwish:)
23 Juni 2008

jaaaaaaa wole rocka i tyle nic tego nee przebije prawda^^??? Hiah Lips Like Morphine xPP
23 Juni 2008

Jeśli masz na myśli że ktoś słucha np.:rocka(!!!) i disco polo(rzyga) to jest to dziwne, ale Polska to wolny kraj, a jeśli chodzi o łączenie i tworzenie takiej mieszanki to wątpię by ktoś czegoś takiego słuchał.
23 Juni 2008

ale chodzi o stele w sensie ze slucha sie roznej muzyki czy w muzyce rozne style?? jesli chodzi o muzyke tometalcore jest dobrym polaczeniem :) jesli chodzi o mnie slucham metalu ale lubie tanczyc hhale zaznaczam tanczyc a nie sluchac:P
23 Juni 2008

Nierozwinięty temat xD nie krytykuj już go publicznie! Subkultury łączyć można, wystarczy trochę empatii i sczerej chęci x]
23 Juni 2008

taaaa połączmy black metalowców i dresiarzy. Jeżeli łączyć to tylko metal z punkiem chociaż też nie robić z tego czegoś takiego aby nie było różnicy
23 Juni 2008

Wg mnie mozna xD Skoro przeciwienstwa sie podpobno przyciagaja ...
23 Juni 2008

nie które da, ale np. emo z czym kolwiek nie wychodzi za piękne ;p/ bo do emo coraz więcej dochodzi różuuu. bleee.
23 Juni 2008

niektore mozna...! I czesto wychodza z tego fajne kompbinacje! xD
23 Juni 2008

właśnie niektóre da się połaczyć ale tylko takie sobie bliskie. mi sie podoba metal & punk
23 Juni 2008

moim zdaniem... mozna,ale chyba jednak nie wszystkie
23 Juni 2008

wiadomo ze niektóre style mozna połaczyc ale trzeba to robic z umiarem zeby jakis syf nie wyszedł
23 Juni 2008

Bakflip- polaczenie Hardcore z HH :D polecam bardzo :P
23 Juni 2008

z jednej strony można łączyć subkultury...to może być ciekawa kombinacja, ale z drugiej... to w końcu łączenie subkultur wiąże się z zanikiem ich charakterystycznych stylów.
23 Juni 2008

Ja slucham glownie rock matelu i tym podobnych ale kiedys zyla hip hopem popem i techno... Czasem do tego wracam i to nie znaczy ze nie kocham rocka ;|
23 Juni 2008

"te "cięższe" subkultury w jedna fajną napewno można połączyć np. gotyk, metal, rock, punk." z tą opinią owszem, zgadzam się... ja osobiscie,mimo iz slucham namietnie metalu rocka to jeszcze od czasu do czasu nawinie sie...reggae ;] - o, tak mialo by
23 Juni 2008

jeśli chodzi o poglądy to raczej nie, ale w przypadku muzyki jaknajbardziej ;)
23 Juni 2008

no można by było jakoś połączyć ale to musiało by być zrobione z pomysłem i z rozwagą
23 Juni 2008

brzmieć* [pietnascie znakow]
23 Juni 2008

Jesli chodzi o styl ubioru to.. zdecydowanie. Słucham metalu (w gruncie rzeczy tylk ometalu), ale ubieram się na kolorowo. Czapki w kratę, pomarańczowe spodenki itp. :)
23 Juni 2008

poniektóre można połączyć ale bez przesady...
23 Juni 2008

HH i metal moze brzemic ciekawie! Np. Sweet Noise i Peja - Jeden taki dzień
23 Juni 2008

k" z tą opinią owszem, zgadzam się... ja osobiscie, mimo iz slucham namietnie metalu rocka to jeszcze od czasu do czasu nawinie sie... reggae ;]
23 Juni 2008

jak ktos lubi to niech laczy:) tylko to on bedzie smiesznie wygladal nie my:*
23 Juni 2008

subkultury metali punków itd. mogą się łączyć, natomiast nie wyobrażam sobie gościa w ramonesce i z krokiem w kolanach
23 Juni 2008

eeee... nie da sie... jako przyklad. metalowcy raczej maja inne spojrzenie na swiat niz ska`ci... wątpie zeby "metalowiec" ktory slucha na dodatek techno prawdziwie kochal metal czy rock... kazda subkultura jest inna wiec moja odpowiedź brzmi NIE.
23 Juni 2008

No niektóre można połączyć..
23 Juni 2008

te "cięższe" subkultury w jedna fajną napewno można połączyć np. gotyk, metal, rock, punk.(sama jestem tego przykładem ;D )
23 Juni 2008

jak sie chce to wszystko można ALE ... jeśli połączyłoby sie metal z technem to nie wyszłoy nic ciekawego xD więc lepiej takiego czegoś nie łączyć bo wyjdzie koszmar ...
23 Juni 2008

znam ludzi, którzy łączą skrajne style... niestety są to ludzie nie znjący się na muzyce...
23 Juni 2008

NIE! We wcześniejszej notce wypowiadałam się o łączenie emo z punkiem. Przez takich pozerów subkultury tracą ideologie. To już nie kultury a przebieranki jak w szopce.
23 Juni 2008

zgadzam się z Panem poniżej :)
23 Juni 2008

To tak nawiązując do poprzedniej notki: Uważam, że można łączyć dwa style takie jak emo i słuchanie metalu. Sama jestem dokładnie takim przykładem... Myślę, że można być wrażliwym i emocjanalnym, a jednocześnie słuchać ostrych kawałków...
23 Juni 2008

Zależy o jakie subkultury chodzi. Bo nie łączmy tutaj poglądów hihhopowca z poglądami metalowca
23 Juni 2008

moja znajoma próbuje połączyć metal z emo i jej to kompletnie nie wychodzi...nie ma nic z ani jednego ani drugiego.wychodzi jakaś żałosna popdruba jednego i drugiego.
23 Juni 2008

w końcu nie każdy potrafi dokładnie określić poglądy.. zdeklarować przynależność do konkretnej subkultury.. :P
23 Juni 2008

na pewno :) mozna uzyskac oryginalny wlasny styl ;]
23 Juni 2008

można, można. Jak ktoś tak zrobi to przynajmniej wiadomo ze jest kreatywny i otwarty na wszystko, nie ma "klapek" na oczach.
23 Juni 2008

kontrasty są ciekawe ;)
23 Juni 2008

pewnie, że można. ciekawie to moze wygladac. ;)
23 Juni 2008

heh to bardzo mozliwe, ale jestem przeciw tego
23 Juni 2008

to moze byc calkiem ciekawe, takie polaczenie skrajnosci
23 Juni 2008

Mi to nie przeszkadza nowe doświadczenia na muzyce są
23 Juni 2008

nie widziałam,nie próbowałam...róbta co chceta ^^
23 Juni 2008

Moim zdaniem polączenie kilku subkultur daje cos nowego, pewna czastke indywidualizmu i tutaj raczej bym powiedziala, ze jak ktos chce to neich laczy, ktos nie chce to nie, jego wlasna sprawa, przez o stanie sie soba, nie ebdzie nikogo udawal...
23 Juni 2008

Można łączyć style, ale to już nie będzie dana subkultura. Każda z nich ma odmienny światopogląd i podejście do życia oraz twórczości. To właśnie one, a nie ubrania czy muzyka której się słucha dołącza nas do subkultury.
23 Juni 2008

No to zalezy... jesli mialo by sie polaczyc np. punk, rock i metal to mozna ale jakies techno z metalem to raczej nie przejdzie...
23 Juni 2008

Jasne, że można. Moja znajoma słucha Children Of Bodom i 50 Centa razem, a nikt jej tego nie wypomina.
23 Juni 2008

To zależy w jakiej sferze... W muzyce można, w ubiorze łatwiej. Sama mieszam style punk, hippie, metal... Czasem też coś komercyjnego i się tego nie wstydzę. Czasem mieszanina to sposób na jedność zauważcie to ;)
23 Juni 2008

hmm.. z jednej strony da sie, z drugiej nie.. jesli ktos lubi np Punk,Rock,Metal to moglby polaczyc te style, i by to tej osobie odpowiadalo, a niektorzy moze nie chcieliby takiego polaczenia przez to, iz nie lubie ktoregos stylu..
23 Juni 2008

Myślę, że część subkultur można połączyć. Chodzi mi tu o Metali, Rockowców i Punków. Czy resztę można połączyć z nimi? Tego nie wiem...
23 Juni 2008

Uważam, że można połączył Punk, Metal i Rock w jedna rodzinę, emo już absolutnie nie.. Jakoś nie potrafię rozwinąć własnej myśli..
23 Juni 2008

Ja łączyłam dwie różne subkultury skate i punk :) Nawet fajnie to wyglądało, ale wolę jednak ten pierwszy styl... A muzyki (rock, punk, metal) słucham nadal;)
23 Juni 2008

da się... ^^ ... ludziee... open your eyes...xDD
23 Juni 2008

moze z ta jednoscia to przesada, ale dla mnie spoko sie czegos takiego slucha:D
23 Juni 2008

ee nie da sie połączyć xd
23 Juni 2008

można... każdy robi co chce i jak chce... jak ktoś lubi to niech łączy... ^^ ... nie można się tak ograniczać panie CapsOff ... X__x...
23 Juni 2008

czemu? dla mnie spoko to wychodzi nawet, np. LP, albo "Supercharger" Machine head, ja lubie taki rapcore:D
23 Juni 2008

Właśnie ostatnio bylem świadkiem zjawiska, które bym nazwał 'nadprzyrodniczym'. Mianowicie, na pewnym konecrcie grał zespół ROCK'-RAP... Podkład metalowy i gość nawijał raperskie teksty o jedności metalu i rapu=DNO. Uważam, że nie można tego łączyć ;
23 Juni 2008
Grupa
Założona 21 Februari 2007 przez Ela.
Moderatorzy:
xxXBuntowniczkaXxx, Anja